Firemné hrnčeky a poháre ako top firemný darček


Firemné hrnčeky a poháre patria medzi tie najklasickejšie reklamné predmety vôbec. A niet sa ani čomu čudovať. Každý z nás si dá denne kávu, čaj alebo vodu, takže ak je na hrnčeku tvoje logo, máš zaručené, že ho ľudia uvidia každý deň. A presne o to ide – aby si tvoju značku niekto nevedomky zapamätal aj pri rannom dúšku kávy. Firemné hrnčeky sú skvelý spôsob, ako zviditeľniť firmu nenúteným a praktickým spôsobom. Môžeš ich rozdávať zamestnancom, klientom alebo ich využiť ako súčasť darčekových balíčkov. Navyše, na rozdiel od letákov či vizitiek, hrnček len tak niekto nevyhodí. Ľudia ich používajú roky, a tým pádom tvoja reklama funguje stále.

pohár

Keď sa nad tým zamyslíš, firemný hrnček nie je len obyčajný predmet. Je to aj súčasť firemnej kultúry. Predstav si, že celý tím pije kávu z rovnakých hrnčekov s logom firmy. Pôsobí to jednotne, profesionálne a zároveň to posilňuje pocit spolupatričnosti. Navyše, takýto detail si často všimnú aj návštevy či partneri, ktorí prídu do kancelárie. Dnes už to pritom nie sú len obyčajné biele hrnčeky s logom. Môžeš si vybrať z množstva tvarov, farieb či materiálov – keramika, sklo, bambus, dokonca aj nerez. Veľmi obľúbené sú aj termohrnčeky alebo poháre s dvojitou stenou, ktoré udržia nápoj teplý či studený dlhšie. Ak chceš ísť s trendmi, ekologické hrnčeky z recyklovaných materiálov sú perfektnou voľbou.

firma

Pôsobia moderne a ukazujú, že tvojej firme záleží na životnom prostredí. A čo sa týka dizajnu, možnosti sú fakt nekonečné. Môžeš mať minimalistický štýl s decentným logom alebo niečo farebnejšie, čo na stole hneď upúta pozornosť. Niektoré firmy dokonca dávajú na hrnčeky aj vtipné slogany, ktoré vyčaria úsmev. Poháre sú zas ideálne, ak chceš niečo elegantnejšie. Napríklad sklenené poháre s jemne vygravírovaným logom vyzerajú fakt štýlovo a hodia sa aj na firemné večierky alebo ako darček pre obchodných partnerov. Ak teda hľadáš jednoduchý, ale účinný spôsob, ako prezentovať svoju značku, firemné hrnčeky a poháre sú stávka na istotu. Sú lacné, praktické a hlavne – budú tvojich zákazníkov sprevádzať každý deň. A priznaj si, nie je lepšia reklama, ako keď si niekto pri rannej káve spomenie práve na tvoju firmu.

3/5 - (1 vote)